N4Y9Ss3KalZ4XFNRE5W9OaJLJCQ

Ocak 17, 2013

Bebek Odası

'Evimizde çocuklarımız da var; madem Evimiçinherşey, Çocuk ve Bebek odaları da olsun' diyen arkadaşlarım!!! Onlar elbette bizim en kıymetlimiz, en değerlimiz. Onları düşünmeden olur mu hiç diyorum ve sizlerle paylaşmak istiyorum. 





Bebek ve Çocuk Odaları için eşya alırken dikkat edilmesi gereken elzem hususlar var. Elzem diyorum çünkü bunlar gerçekten olmazsa olmazlardan.



1 - Hayatımızdaki en değerli varlıkların yaşam alanlarını düzenlerken; öncelikle güvenilir ve tüm sertifikaları ve belgeleri tam olan firmalardan alışveriş yapılması benim özellikle önem verdiğim bir konu. Bebeğimin yatağını, yorganını, oyuncağını vb alırken hangi firma tarafından hangi standartlarda üretim yapılmış olduğuna çok dikkat ediyorum.  


2 - Mobilya ve Tekstil malzemelerinde kullanılan ham maddelerin, boyaların içeriği nedir? Bebek sağlığına zarar verecek herhangi bir kanserojen veya alerjik madde kullanılmış mı? Bunları mutlaka gözden geçirmek gerekiyor.


3 - Odanın aydınlatması tepeden tek bir ışık yerine, duvar aplikleri veya abajurlarla sağlanırsa bebeğinizin gözlerine direk ışık gelmesi engellenmiş olur. 


4 - Duvar ve yer döşemelerinde kullanılan duvar kağıdı, boya, laminat parke, seramik vb sağlık standartlarına uygun olup olmadığı, içinde kanserojen bir madde olup olmadığı özellikle test edilmelidir. 


5 - Seçeceğiniz mobilyaların sivri hatları olmamasına dikkat etmelisiniz. Odaya koyacağınız rafların, dolapların yerlerini yatağa çok fazla yakın olmayacak şekilde ayarlamanız olası aksilikleri engellemede yardımcı olacaktır. 


6 - Odada kullanacağınız aksesuarları seçerken de yine mobilyalarda ve kıyafetlerde dikkat edeceğiniz hususlara dikkat edilmesinin önemli olduğunu düşünüyorum. Kırılabilir, dağılabilir bebeğiniz veya çocuğunuz için tehlikeli olabilecek bir aksesuara odada yer verilmemelidir. 

Dekorasyona gelince, prensesler için pembe, prensler için mavi alışkanlık olmuş. Veya unisex kullanılabilecek beyaz, yeşil veya sarı da yine en çok tercih edilen renklerden. Ama yaratıcılığınızı ortaya koyup, bebeğinizi yormayacak şekilde bir çalışma da yapabilirsiniz.    













RHBABYANDCHILD




Biricik yavrularımız mutluluk ve sağlıkla büyüsün.






4 yorum :

  1. çok güzel bir blog kurmuşsunuz dekorasyon bloglarını takip etmekten çok keyif alıyorum. Başarılar diliyorum. Takipteyim blogumada beklerim sevgiler özge özkıyıcı

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. bende sizin bloğunuzu takip etmeye çalışıyorum. http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    oldukça başarılı ve özenle yapıldığı belli:-) sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. İcim acildi yavrucuklarin oldugu hersey bir baska guzel ve anlamli oluyor zaten.....

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir